LTAB un Valsts policija preses konferencē izstāstīja, ka plāno ieviest sistēmu, lai auto bez OCTA vai bez tehniskās apskates nepiedalītos ceļu satiksmē.
Policijas pārstāvis Edmunds Zivtiņš minēja, ka pašreiz pēc soda saņemšanas transportlīdzeklis var braukt tālāk. Viņaprāt, tas nav pareizi un administratīvā soda vietā būtu jāievieš piespiedu OCTA apdrošināšana un tehnisko problēmu novēršanas sistēma. Citur Eiropā valstīt šādas sistēmas jau darbojas. Pagaidām gan šīs ir ieceres un vel daudz darāmā, lai tādu sistēmu ieviestu.
Pēc LTAB datiem OCTA polises nav 2%-3% no kopējā Latvijas autoparka. Tas veido 10 000 – 20 000 auto kam nav OCTA polises.
Pēc LTAB rādītājiem sanāk, ka visbiežāk OCTA polises nav melnam vai pelēkam BMW markas transportlīdzeklim, pie kura stūres atrodas 19-27 gadus vecs vīrietis, kurš dzīvo vai strādā Rīgā.
Kopš gada sākuma, OCTA ir pārbaudīti 150000 transportlīdzekļiem un 4100 vadītāji ir sodīti. Pagājušā gada rādītāji bija sliktāki.